CAFETARIA EETHUIS DE NOODSTOP

Recentebeoordeling


4 sterren uit 131 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Cafetaria Eethuis De Noodstop. Meer weten? Ontdek meer

31 mei 2026 om 18:01 Het eten is heerlijk altijd goed , bezorging van thuisbezorgd was alleen wat vergeten
19 mei 2026 om 17:39 Lekker gegeten
10 mei 2026 om 19:26 prijzen veel te hoog voor wat je krijgt
12 apr 2026 om 18:30 Het eten was prima alleen de bezorging was iets verlaat.
11 mrt 2026 om 13:57 Bestelling niet compleet
8 mrt 2026 om 22:26 Was top
2 mrt 2026 om 22:59 top
18 feb 2026 om 15:19 eten koud aangekomen restaurant kan er niks aan doen. Gebeld en lig aan Thuisbezorgd.
3 feb 2026 om 19:00 The best!!! Altijd warm
25 jan 2026 om 19:24 Patat was koud, ik heb fishburger besteld maar kreeg kipburger.